Edzéseink

  • Alakformálás

    Body Shaping
    Erő- és állóképességfejlesztő, valamint dinamikus koreografált elemeket tartalmazó edzésforma.
    Leírás

    Az óra során blokkokban dolgozunk, ahol egy blokk egy step-padon megtanult részt (koreográfiát), és az azt követő erősítő gyakorlatokat jelenti. Többnyire kettő, három blokk fér egy órába. A koreografált rész nem bonyolult, táncos, pörgős-forgós lépéseket jelent a kezdő csoportban, hanem alaplépésekből összerakott mozgássort. Haladó csoportban, a rutinosabb vendégekkel igény szerint a bonyolultabb mozgássorok összeállítására is van lehetőség.

    Az erősítő részben több eszközzel dolgozunk és saját testsúlyos gyakorlatokat végzünk. Az óra tetőpontja a koreografált részek összefűzése, amelyet aztán a fennmaradó idő függvényében többször elvégzünk. Az óra utolsó tizenöt percében talajgyakorlatokat végzünk, és minden edzést a jól megérdemelt nyújtással zárunk le.

    Pozitív éllettani hatásai
    • Gyorsítja az anyagcserét,
    • hosszabb zsírégetést segíti,
    • fejleszti az egyensúlyt és a koordinációs képességet,
    • izomfejlesztésre is kiválóan alkalmas.
  • Az Igazi Köredzés

    Margitszigeti futópályához vezető ikonikus lépcső képe
    Közösen kikocogunk a Margitszigetre, saját súlyos gyakorlatokat kombinálunk rövidebb futós szakaszokkal. Pad, fatörzs, lépcső, rét, minden eszköz az edzéshez.
    Leírás

    Ez az első szabadtéri csoportos óránk. Az egyes gyakorlatokat rövid szakaszon futással kombináljuk.

    Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Sokan előszeretettel alkalmazzák szálkásítás idején az intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzel egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is.

    A csoportos órák közül a köredzésen tud az edző a legmegfelelőbb mértékben differenciálni és a legtöbb időt szánni az egyes gyakorlatok technikai kivitelezésének tanítására. Az oktató kreativitásának köszönhetően nincs két ugyanolyan köredzés. Kiváló erő-állóképesség fejlesztő óra; ajánlott szabadidő- és versenysportolóknak egyaránt.

    Pozitív éllettani hatásai
    • Az izmok és a szív- és érrendszer együtt dolgoznak,
    • izomépítésre kiválóan alkalmas,
    • segíti a zsírégetész és a fogyást,
    • gyorsítja az anyagcserét,
    • szálkásításra alkalmas.
    • Ezt az órát a szabadban tartjuk, a friss levegő bónusz az edzésen.
  • Funkcionális köredzés

    Training room with tools
    Intervallum edzés, amely kombinálja az izomerősítő kondi gyakorlatokat és az állóképességet fejlesztő aerob gyakorlatokat.
    Leírás

    Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Sokan előszeretettel alkalmazzák szálkásítás idején az intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzel egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is.

    A csoportos órák közül a köredzésen tud az edző a legmegfelelőbb mértékben differenciálni és a legtöbb időt szánni az egyes gyakorlatok technikai kivitelezésének tanítására. Az oktató kreativitásának köszönhetően nincs két ugyanolyan köredzés. Kiváló erő-állóképesség fejlesztő óra; ajánlott szabadidő- és versenysportolóknak egyaránt.

    Pozitív éllettani hatásai
    • Az izmok és a szív- és érrendszer együtt dolgoznak,
    • izomépítésre kiválóan alkalmas,
    • segíti a zsírégetész és a fogyást,
    • gyorsítja az anyagcserét,
    • szálkásításra alkalmas.

     

  • Keresztedzés

    Agility ladder
    Futóteljesítményt fokozó és a kevésbé használt izmokat fejlesztő edzésforma.
    Leírás

    A keresztedzés javít a futóteljesítményeden, azokra az izmokra helyezve a fő hangsúlyt, amelyeket kevésbé használsz futás közben. 

    A felsőtest, különösen a törzs erősítése (core izmok) segít abban, hogy megfelelő legyen a tartásod mozgás közben. A „core” izmok nem csak elhelyezkedésük, hanem szerepük miatt is központi jelentőségűek, ezen izmok biztosítják a gerincoszlopunk megfelelő stabilitását. 

    Az edzéseinken főként saját testsúllyal, szabad súlyokkal és kardio módszerekkel dolgozunk, emellett több atlétikai kelléket is használunk (koordinációs létra, mini gát). Ezek segítségével fejlesztjük a gyorsaságunkat, koordinációs képességünket és az erőnket is növeljük.

    Mindenki, aki állóképességi sportot űz, könnyen beépítheti a heti rutinjába és kamatoztathatja ennek minden előnyét szeretett sportágában!

    Pozitív éllettani hatásai
    • Kiváló edzésforma futóknak/triatlonistáknak
    • javuló futóteljesítmény,
    • törzsizmok erősítése,
    • tartásjavítás,
    • erő- és állóképesség fejlesztés.
  • Kettlebell

    Kettlebell
    Erősítő, zsírégető edzésforma
    Leírás

    A súlyos vasgolyók lendítésével tehetünk szert erőre és állóképességre, miközben kiválóan fejleszthető a feszítés-kioldás egyensúlya, a koncentráció. Ebben a sportban bárki feszegetheti a határait, amelyben edzőnk szakmai segítséget nyújt. Az edzésen a kettlebell technikákon túl elsajátíthatóak az emelések mögötti alapelvek, amelyek a való életben és más sportokban is hasznosak lesznek.

     

    Pozitív éllettani hatásai
    • Erősíti a fizikumot, 
    • hatékony javulás érhető el: derékfájás, beszűkült mozgástartomány, keringési problémák esetén,
    • zsírégető hatása kiváló.

     

  • Kranking

    Kranking
    Edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés, felsőtestre fókuszáló kardio edzés.
    Leírás

    Kranking az első olyan edzésprogram, amely a felsőtest edzésére fókuszál. Erőnléti edzésként remekül alkalmazható. Parasportolók és kerekesszékesek erőfejlesztésére használható eszköz.

    Új alternatíva az aerob kapacitás fejlesztésére, és kiválóan alkalmas a felsőtest erősítésére, kalóriaégetésre a lábak tehermentesítése mellett. Köredzés során, és mindenfajta sport számára kreatív kiegészítőként használható.

    Pozitív éllettani hatásai
    • Erősíti a törzsizmokat,
    • és javítja a keringést,
    • tónusos izomzat kialakítását segíti, 
    • agyi sérülések utáni rehabilitáció során kiváló alternatíva a koordinációs készség fejlesztéséhez.
  • Pilates

    Pilates
    Mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer.
    Leírás

    A Pilates olyan mozgásrendszer, amely az izmok nyújtására, erősítésére koncentrálva, tetőtől-talpig átmozgat. Lassan végrehajtott, kecses mozdulatsorok jellemzik, ahol a gyakorlatok egymásra épülve, egymást erősítve fejtik ki hatásukat. A mozgást kiegészíti, és azzal harmonikus egységet alkot a speciális légvétel, amely fokozza a koncentrációt és a hatékonyságot.

    Pozitív éllettani hatásai
    • A Pilates-gyakorlatok segítségével ízületek mozgékonyabbá, egészségesebbé válnak, 
    • a tartáshibák és a mozgásszervi panaszok csökkenek, ideális esetben megszűnnek,
    • a Pilates segítségével alakod formás, tested izmos, ruganyos, esztétikus lesz,
    • edzi a szív- és vérkeringést,
    • a speciális légzéstechnikának köszönhetően növeli a tüdőkapacitást,
    • helyreállítja a felborult izomegyensúlyt,
    • segít a koncentrációban, öszpontosításban nemcsak a sportban, a hétköznapokon is.
  • Spinning

    Spinners
    Zenére végrehajtott, csoportos teremkerékpározási tréning, amelyet edző irányít.
    Leírás

    A spinning nagyon jó azoknak, akiknek szükségük van egy külső motivációra/motivátorra a mozgáshoz (mert, ha egyedül sportolnak, gyorsan elfáradnak, megunják, abbahagyják az edzést), ugyanakkor szeretik a saját tempójukban végezni a gyakorlatsort. Itt nem kell koreográfiát követni, sem túl komplex mozgássorokat végezni, és a ritmust sem szükséges szigorúan betartani. Kortól és nemtől függetlenül bárki számára végezhető tevékenység.

    A spinning erősítő hatással van az érfalakra, fejleszti a láb izmait, az állóképességet, a tüdő vitálkapacitását.

     

     

    Pozitív éllettani hatásai
    • A leghatékonyabb zsírégető hatású sport,
    • nagy intenzitású tevékenység, amely fokozott izzadással jár, ezért beindítja a méregtelenítést a szervezetben,
    • jelentősen javul a keringési rendszer, 
    • erősíti a szívet, 
    • hatékonyabb lesz a vér oxigénszállító képessége
    • nagymértékben javítja az állóképességet, ezzel fejlesztve a tüdő kapacitását,
    • erősíti a térdízületeket és a szalagokat,
    • stresszoldó hatású.
  • Stretching

    Stretching
    Nyújtás, az ízületi mozgékonyság fejlesztését támogató edzésforma.
    Leírás

    Komplex, teljes izomzatra és izületekre kiterjedő nyújtó és erősítő tréning, amely elősegíti az izom rugalmasságának fejlesztését, és a regeneráció mellett fokozza az ízületek mozgástartományát. 

    Azoknak ajánljuk, akik rendszeresen sportolnak, hiszen a nyújtás lazítja az izomzatot, koordinált mozgást eredményez, segíti a testtudatot, valamint csökkenti a sérülésveszélyt és az izomláz kialakulását.

    A relaxációs stretching olyan összetett gyakorlatsor, mely segít fizikai- és mentális létünket azonos síkra hozni. Nyugodt hangulatunk, és lassú, ellazult mozgásunk együttes gyakorlása harmonikus fizika, és szellemi állapotot eredményez, mely elengedhetetlen a pihenéshez és a regenerálódáshoz.

    Pozitív éllettani hatásai
    • Jobb közérzetet nyújt, 
    • növeli az izmok rugalmasságát, fokozza a lazaságot,
    • növeli az izmok nyugalmi hosszát, mindezek által növeli a teljesítőképességet,
    • segít az izommerevség oldásában,
    • javítja az izmok vérellátását, segít a gyorsabb regenerálódásban,
    • segíti a mentális ellazulást,
    • fontos feladata van a sportsérülések elkerülésében (húzódások, rándulások),
    • rendszeres alkalmazásával csökken az íngyulladások, és csonthártyagyulladások kialak lásának lehetősége,
    • ülő munkát végzőknek kifejezetten ajánlott beiktatni életükbe a nyújtó gyakorlatokat, amelyek segítségével megelőzhetőek vagy enyhíthetőek a különböző mozgásszervi panaszok.
  • Személyi edzés

    personal training tools
    Leírás

    A személyi edzések során az edző fókuszát teljes mértékben Neked szenteli annak érdekében, hogy céljaidnak és adottságaidnak tökéletesen megfelelő edzésformát nyújthasson. A kondicionális képességek fejlesztése mellett így a technikai végrehajtás és a mozgásminőség csiszolása is gyorsabb ütemben történhet edzésről edzésre. A különböző sporteszközök használatának elsajátítása során az alapgyakorlatoktól a legbonyolultabbakig tervezi meg az edző a tanulási folyamatot, mely során lehetőség nyílik többek között a sportspecifikus képességfejlesztésre. 

    Pozitív éllettani hatásai
    • Előtérbe kerül a prevenció és prehabilitáció,
    • fejlődik a mozgáskoordináció és ügyesség,
    • az edzés intenzitása személyre szabott,
    • fejlődik az általános fittség és erőnlét,
    • mozgásrendszered az életstílusodnak megfelelően formálódik,
    • javul az általános közérzet és magabiztosság,
    • kialakul a precíz mozgás- és testérzékelés.
  • TRX

    TRX
    A TRX teljes testtel végzett ellenállásos edzés.
    Leírás

    A TRX egy olyan saját testsúllyal végzett edzésmódszer, ahol a test természetes mozgásai kerülnek előtérbe. Az edzések egy állványra felfüggesztett hevederrel történnek, amellyel személyre szabott nehézségű gyakorlatokat lehet végezni. A TRX jól erősíti a test vázizmokat, valamint az eszköz széleskörű használata elősegíti az izomépítést, az izomegyensúlyt, a teljesítmény növelését és a stabilitást. Ha kihívásra vágysz, és szeretnéd az izomzatodat  átfogóan fejleszteni, mindenképpen itt a helyed!

    Pozitív éllettani hatásai
    • Fejleszti az erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok (has, medence, fenék, hát és mellkas) stabilitását tudjuk fejleszteni,
    • erősíti a szív- és keringési rendszert,
    • gyorsítja az anyagcserét,
    • növeli az erőt és az egyensúlyérzéket, miközben fejleszti az izmok robbanékonyságát,
    • stressz oldó hatású,
    • segít megelőzni a csontritkulást.

     

  • Womanizer

    Tools for womanizer
    Teljes testet erősítő és formáló óratípus csak nőknek, ahol a has, láb és a popsi van fókuszban.
    Leírás

    A Womanizer nem aerobik jellegű óra, inkább női köredzés.

    Az órán megtanuljuk a gyakorlatok helyes kivitelezését saját testsúllyal és egyéb eszközzel (fitball, kettlebell, TRX, tárcsa, súlyzórúd).

    Az órák során a fő hangsúlyt a láb, a fenék és a has kapja, de az esztétika érdekében a felsőtestről sem feledkezünk meg.

    Az órákon rövid bemelegítéssel felkészítjük az izmokat és ízületeket a fő gyakorlatokra. A bemelegítés alatt is végzünk dinamikus feladatokat a keringés fokozása érdekében. A fő gyakorlatok fókusza a has, láb és a popsi, viszont emellett hangsúlyt kapnak a mélyizmok és a gerincmerevítő izmok is, hiszen nem izolált, hanem összetett gyakorlatokkal dolgozunk. Így a rendszeres látogatók nem csak a kritikus pontokon számíthatnak fejlődésre, a kondíciójuk és a testtartásuk is javulni fog. Igazán vonzóvá nemcsak a kerek idomok teszik a nőket, hanem a szép tartás és az energikus megjelenés. Mindenki a saját tempójában a neki megfelelő súllyal dolgozik. Itt nem a mennyiség hanem a minőség számít. Ezen az órán nincs ember, aki ne tanulna meg helyesen guggolni vagy szabályosan plankelni. A womanizer egy óra minden olyan lánynak, nőnek, aki formálódni, izmosodni szeretne a kritikus területeken.

    Pozitív éllettani hatásai
    • Kifejezetten nőknek szóló köredzés a formásabb idomokért,
    • kritikus területek formálása: láb, fenék, has,
    • keringés fokozása,
    • általános kondíció és testtartás javulás.

Információ

text_1
Bejelentkezés az alábbi elérhetőségeken:
E-mail cím
Telefonszám
Telefonszám: +36 30 211 7278
Név
SUHANJ! Alapítvány (alapítva 2010-ben)
E-mail cím
Adószám
Adószám: 18139493-2-41