SUHANJ! Mozgás- és képességfejlesztés

Vissza a hírekre
SUHANJ! Mozgás- és képességfejlesztés

SUHANJ! Mozgás- és képességfejlesztés

A SUHANJ! Fitnessben játékos, csoportos, illetve egyéni mozgás- és képességfejlesztés indul, 2-14 év közötti, bölcsődés-óvodás-iskolás korú gyermekek számára. A foglalkozásokon mozgásos játékok (akadálypálya, kúszás, mászás, futás, ugrás), finommanipulációt fejlesztő feladatok és egyszerű szabályjátékok várják a gyerekeket, életkori sajátosságainak megfelelően. A fejlesztéseket elsősorban mozgásfejlődésükben elmaradt, figyelem- vagy viselkedészavarral küzdő, hiperaktív vagy központi idegrendszeri sérült gyermekeknek ajánljuk, de normál fejlődésű gyermekek számára is hasznosak.

Mozgás- és képességfejlesztés

A gyermekek a mozgás által tapasztalják meg önmagukat és a környező világot, idegrendszerük ezen keresztül fejlődik. A játékos feladatok segítségével élményt teremtve tanulnak a gyermekek, nemcsak mozgásuk fejlődik, hanem kognitív, kommunikációs és szociális képességeik is. 

A fejlesztések egyéni, illetve csoportos formában zajlanak. A foglalkozásokon fontos szerepet kapnak a dalok, mondókák, melyek megfelelő ritmust adnak a mozdulatoknak, s változatosabbá teszik az együtt töltött perceket. 

Bővebb információ, időpont-egyeztetés: ezer.andrea@suhanj.hu

Mozgás- és képességfejlesztés bölcsődés korú gyermekeknek

Játékos mozgás- és képességfejlesztés két-három év közötti, bölcsődés korú gyermekek számára. A foglalkozásokon mozgásos játékok (akadálypálya, kúszás, mászás, futás, ugrás), finommanipulációt fejlesztő feladatok és egyszerű szabályjátékok várják a gyerekeket, életkori sajátosságainak megfelelően. 

Ebben az életkorban a gyermekek lételeme a mozgás, azonban előfordulhat egyensúlyprobléma, izomtónus-probléma, összerendezetlenség, figyelmi- és koncentrációs problémák. Ezekre a tervezett és szervezett mozgásos feladatok megoldást nyújthatnak. A csoport motivációs erőt jelent a gyermekek számára, biztonságot nyújt, egyúttal teret biztosít a társas kapcsolatok kialakítására is.

Mozgás- és képességfejlesztés óvodás korú gyermekeknek

Komplex mozgás- és képességfejlesztő foglalkozások 3-7 év közötti gyermekeknek. A foglalkozásokon mozgásos játékok, (akadálypálya, kúszás, mászás, futás, ugrás), finommanipulációt fejlesztő feladatok és egyszerű szabályjátékok várják a gyermekeket, életkori sajátosságainak megfelelően. A figyelem és a koncentráció fejlesztése, a szabálykövetés és a problémamegoldó képesség fejlesztése is nagy hangsúlyt kap az órákon. A csoport motivációs erőt jelent a gyermekek számára, biztonságot nyújt, egyúttal teret biztosít a társas kapcsolatok kialakítására is.

Egyéni fejlesztés

Komplex mozgás- és képességfejlesztő foglalkozások 2-14 év közötti gyermekeknek. A program keretén belül egyszerre valósul meg a mozgásfejlesztés, a megfelelő motivációs bázis kialakítása, a személyiség fejlesztése, kognitív fejlesztés és a már megtanult mozgásformák kreatív használata.  Az egyéni fejlesztés kedvező körülményeket biztosít a bensőséges, oldott légkör kialakulásához, s maximálisan figyelembe vesszük a gyermek érdeklődését, egyéni fejlődési tempóját. 

Akiket várunk

  • mozgásfejlődésükben elmaradt gyermekeket,
  • központi idegrendszeri sérülteket,
  • izomtónus eloszlási zavarral (spasztikus, hypotón izomzat) küzdő gyermekeket,
  • figyelem- és/vagy viselkedészavarral küzdő gyermekeket,
  • hiperaktív gyermekeket,
  • gyermekeket mozgáskoordináció és/vagy egyensúlyzavar esetén,
  • normál fejlődésű gyermekeket (mozgás, képességfejlesztés céljából).

A csoportokhoz való csatlakozást általános mozgásvizsgálat előzi meg, melyet előre egyeztetett időpontban végzünk. Bővebb információ, időpont-egyeztetés: ezer.andrea@suhanj.hu

Általános mozgásvizsgálat

A fejlesztés megkezdését általános mozgásvizsgálat előzi meg, melyen a szülő pontos kikérdezése, anamnesztikus adatok (terhesség és szülés körülményei, csecsemőkori jellemzők, mozgás- és beszédfejlődés minősége és tempója) felvétele mellett megfigyeljük

  • a gyermek általános fejlettségét (súly, testalkat, koponya deformitás, csontrendszeri rendellenesség),
  • a szembeötlő statikai elváltozásokat (jellegzetes tartás, paraparezis, hemiparezis, különböző tónusfokozódások, gerinc- és végtagdeformitások),
  • a nagymozgások kivitelezését, koordinációt, hely- és helyzetváltoztatási formákat,
  • a gyermek finommanipulációját, szem-kéz koordinációját,
  • a mimikai izmok működését,
  • a látás, tekintés milyenségét (kancsalság, nystagmus),
  • a gyermek kommunikációját,
  • a kognitív és szociális képességeket.

A vizsgálat időtartama kb. 60 perc.

A fejlesztéseket tartja: Ezer Andrea, konduktor

Ezer Andrea konduktor

Konduktor diplomámat a Semmelweis Egyetem Pető András Karán, óvodapedagógus specializáción szereztem. A főiskolai évek alatt szakmai tapasztalatra tettem szert a gyakorlatok, hospitálások, integrált, többségi és konduktív óvodai foglalkozások során, illetve önkéntes munka révén az újbudai Fejlesztőházban.

Belső indíttatatásomnál fogva mindig közel álltak hozzám a gyerekek, szívesen voltam a társaságukban, s foglalkoztam velük. Ma már köztudott tény, hogy a koragyermekkor időszaka, az első életévek mélyen meghatározzák a gyerekek sorsát, további életpályájukat, teljesítőképességüket. 

Célom, hogy munkámmal segítsem a hozzám forduló gyerekeket abban, hogy harmonikus és teljes gyerekkort élhessenek meg. Mindezt úgy szeretném megvalósítani, illetve arra törekszem, hogy a gyermekek örömmel járjanak a foglalkozásaimra és játékos módon fejlődjenek.

A módszerről

Konduktív pedagógiai foglalkozás

A konduktív pedagógia elsősorban a központi idegrendszeri sérült gyermekek és felnőttek komplex fejlesztésén alapuló módszer, amit Pető András orvos-gyógypedagógus fejlesztett ki.

A konduktív pedagógia inkább nevelési forma, mint terápia. A konduktív szó latin eredetű és rávezetést jelent, hiszen a konduktor rávezeti a gyermeket/felnőttet az adott mozgás kivitelezésére. A mozgáson keresztül fejleszti a gyermek/ felnőtt kognitív képességeit és önálló életre nevel. A konduktív pedagógia csecsemőkortól egészen felnőtt korig jól alkalmazható, de minél korábban kezdődik a fejlesztés, annál hatékonyabb, és annál látványosabb eredményt érhetünk el általa, hiszen az idegrendszer a károsodások ellenére is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépülésének lehetőségével, amelyek a tanulási-tanítási folyamat megfelelő vezérlésével mozgósíthatóak. 

A zene és az ének fontos eleme az órának, hiszen a ritmus adja a mozgás alapját. Kisgyermekkorban a dalok, mondókák, nagyobb gyermekeknél és felnőtteknél pedig a számolás ad megfelelő ritmust a mozdulatnak, beindítja a mozgást és fenntartja a kivitelezés ritmusát is.

SUHANJ! Mozgás- és képességfejlesztés | ÁRAK

Képességfelmérés

60 perces vizsgálat, szülői konzultáció, konduktori szakvélemény, fejlesztési terv

10 ezer Ft

Foglalkozások

Időtartam: 45 perc

EGYÉNI | Kisterem

Egyéni 1 alkalom | 6000 Ft

Egyéni 4 alkalom, 6 hét | 22 000 Ft

Egyéni 8 alkalmas, 6 hét | 40 000 Ft

CSOPORTOS | Különterem

Csoportos 1 alkalom | 4000 Ft

Csoportos 4 alkalom, 6 hét | 15 000 Ft

Csoportos 8 alkalom, 6 hét | 28 000 Ft

További információ

ezer.andrea@suhanj.hu

+36 20 473 2561

 

Thu, 10/17/2019 - 10:54

Information

E-mail cím
Telefonszám
+36 30 211 7278
Név
SUHANJ! Alapítvány (founded in 2010)
E-mail cím
Adószám
Tax number: 18139493-2-41