Edzéseink

  • Alakformálás

    Alakformálás
    Erő- és állóképességfejlesztő, valamint dinamikus koreografált elemeket tartalmazó edzésforma.
    Leírás

    Az óra során blokkokban dolgozunk, ahol egy blokk egy step-padon megtanult részt (koreográfiát), és az azt követő erősítő gyakorlatokat jelenti. Többnyire kettő, három blokk fér egy órába. A koreografált rész nem bonyolult, táncos, pörgős-forgós lépéseket jelent a kezdő csoportban, hanem alaplépésekből összerakott mozgássort. Haladó csoportban, a rutinosabb vendégekkel igény szerint a bonyolultabb mozgássorok összeállítására is van lehetőség.

    Az erősítő részben több eszközzel dolgozunk és saját testsúlyos gyakorlatokat végzünk. Az óra tetőpontja a koreografált részek összefűzése, amelyet aztán a fennmaradó idő függvényében többször elvégzünk. Az óra utolsó tizenöt percében talajgyakorlatokat végzünk, és minden edzést a jól megérdemelt nyújtással zárunk le.

    Pozitív élettani hatásai
    • Gyorsítja az anyagcserét,
    • hosszabb zsírégetést segíti,
    • fejleszti az egyensúlyt és a koordinációs képességet,
    • izomfejlesztésre is kiválóan alkalmas.
  • Funkcionális tréning

    Funkcionális tréning
    Intervallum edzés, amely kombinálja az izomerősítő kondi gyakorlatokat és az állóképességet fejlesztő aerob gyakorlatokat.
    Leírás

    Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Sokan előszeretettel alkalmazzák szálkásítás idején az intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzel egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is.

    A csoportos órák közül a köredzésen tud az edző a legmegfelelőbb mértékben differenciálni és a legtöbb időt szánni az egyes gyakorlatok technikai kivitelezésének tanítására. Az oktató kreativitásának köszönhetően nincs két ugyanolyan köredzés. Kiváló erő-állóképesség fejlesztő óra; ajánlott szabadidő- és versenysportolóknak egyaránt.

    Pozitív élettani hatásai
    • Az izmok és a szív- és érrendszer együtt dolgoznak,
    • izomépítésre kiválóan alkalmas,
    • segíti a zsírégetész és a fogyást,
    • gyorsítja az anyagcserét,
    • szálkásításra alkalmas.

     

  • Intervall edzés

    Hard Body Hang eszköz az edzéshez
    Váltott intenzitású, pörgős, változatos, teljes testet átmozgató aerob edzés, időnként izomerősítő gyakorlatokkal kombinálva.
    Leírás

    Az Intervall edzés nem csak a leggyorsabb, hanem a legszórakoztatóbb módja a zsírégetésnek. Emellett nagyon jól fejleszti az állóképességet és az izomzatot. A mozgások 80%-a aerob jellegű, 20%-a pedig az aerob és erőfejlesztő hatású gyakorlatok kombinációja, a hatékonyabb zsírégetés miatt.

    A tréning alatt közepes/magas intenzitású szakaszok és pihenőidők váltják egymást. A pihenés aktív pihenőt jelent, itt alacsony intenzitáson folytatjuk a mozgást.

    Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlott, mivel az intenzitást mindenki a saját edzettségi állapotához igazítja.

     

    Pozitív élettani hatásai
    • zsírégetés
    • állóképesség fejlesztése
    • szív és keringési fejlesztése
    • közérzet javítása
    • izomfejlesztés, minden izomcsoportot megdolgoztat

     

  • Kettlebell

    Kettlebell súlyok
    Erősítő, zsírégető edzésforma
    Leírás

    A súlyos vasgolyók lendítésével tehetünk szert erőre és állóképességre, miközben kiválóan fejleszthető a feszítés-kioldás egyensúlya, a koncentráció. Ebben a sportban bárki feszegetheti a határait, amelyben edzőnk szakmai segítséget nyújt. Az edzésen a kettlebell technikákon túl elsajátíthatóak az emelések mögötti alapelvek, amelyek a való életben és más sportokban is hasznosak lesznek.

     

    Pozitív élettani hatásai
    • Erősíti a fizikumot, 
    • hatékony javulás érhető el: derékfájás, beszűkült mozgástartomány, keringési problémák esetén,
    • zsírégető hatása kiváló.

     

  • Kranking

    Kranking
    Edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés, felsőtestre fókuszáló kardio edzés.
    Leírás

    Kranking az első olyan edzésprogram, amely a felsőtest edzésére fókuszál. Erőnléti edzésként remekül alkalmazható. Parasportolók és kerekesszékesek erőfejlesztésére használható eszköz.

    Új alternatíva az aerob kapacitás fejlesztésére, és kiválóan alkalmas a felsőtest erősítésére, kalóriaégetésre a lábak tehermentesítése mellett. Köredzés során, és mindenfajta sport számára kreatív kiegészítőként használható.

    Pozitív élettani hatásai
    • Erősíti a törzsizmokat,
    • és javítja a keringést,
    • tónusos izomzat kialakítását segíti, 
    • agyi sérülések utáni rehabilitáció során kiváló alternatíva a koordinációs készség fejlesztéséhez.
  • Pilates

    Pilates
    Mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer.
    Leírás

    A Pilates olyan mozgásrendszer, amely az izmok nyújtására, erősítésére koncentrálva, tetőtől-talpig átmozgat. Lassan végrehajtott, kecses mozdulatsorok jellemzik, ahol a gyakorlatok egymásra épülve, egymást erősítve fejtik ki hatásukat. A mozgást kiegészíti, és azzal harmonikus egységet alkot a speciális légvétel, amely fokozza a koncentrációt és a hatékonyságot.

    Pozitív élettani hatásai
    • A Pilates-gyakorlatok segítségével ízületek mozgékonyabbá, egészségesebbé válnak, 
    • a tartáshibák és a mozgásszervi panaszok csökkenek, ideális esetben megszűnnek,
    • a Pilates segítségével alakod formás, tested izmos, ruganyos, esztétikus lesz,
    • edzi a szív- és vérkeringést,
    • a speciális légzéstechnikának köszönhetően növeli a tüdőkapacitást,
    • helyreállítja a felborult izomegyensúlyt,
    • segít a koncentrációban, öszpontosításban nemcsak a sportban, a hétköznapokon is.
  • Spinning

    Spinning
    Zenére végrehajtott, csoportos teremkerékpározási tréning, amelyet edző irányít.
    Leírás

    A spinning nagyon jó azoknak, akiknek szükségük van egy külső motivációra/motivátorra a mozgáshoz (mert, ha egyedül sportolnak, gyorsan elfáradnak, megunják, abbahagyják az edzést), ugyanakkor szeretik a saját tempójukban végezni a gyakorlatsort. Itt nem kell koreográfiát követni, sem túl komplex mozgássorokat végezni, és a ritmust sem szükséges szigorúan betartani. Kortól és nemtől függetlenül bárki számára végezhető tevékenység.

    A spinning erősítő hatással van az érfalakra, fejleszti a láb izmait, az állóképességet, a tüdő vitálkapacitását.

     

     

    Pozitív élettani hatásai
    • A leghatékonyabb zsírégető hatású sport,
    • nagy intenzitású tevékenység, amely fokozott izzadással jár, ezért beindítja a méregtelenítést a szervezetben,
    • jelentősen javul a keringési rendszer, 
    • erősíti a szívet, 
    • hatékonyabb lesz a vér oxigénszállító képessége
    • nagymértékben javítja az állóképességet, ezzel fejlesztve a tüdő kapacitását,
    • erősíti a térdízületeket és a szalagokat,
    • stresszoldó hatású.
  • Stretching

    Stretching
    Nyújtás, az ízületi mozgékonyság fejlesztését támogató edzésforma.
    Leírás

    Komplex, teljes izomzatra és izületekre kiterjedő nyújtó és erősítő tréning, amely elősegíti az izom rugalmasságának fejlesztését, és a regeneráció mellett fokozza az ízületek mozgástartományát. 

    Azoknak ajánljuk, akik rendszeresen sportolnak, hiszen a nyújtás lazítja az izomzatot, koordinált mozgást eredményez, segíti a testtudatot, valamint csökkenti a sérülésveszélyt és az izomláz kialakulását.

    A relaxációs stretching olyan összetett gyakorlatsor, mely segít fizikai- és mentális létünket azonos síkra hozni. Nyugodt hangulatunk, és lassú, ellazult mozgásunk együttes gyakorlása harmonikus fizika, és szellemi állapotot eredményez, mely elengedhetetlen a pihenéshez és a regenerálódáshoz.

    Pozitív élettani hatásai
    • Jobb közérzetet nyújt, 
    • növeli az izmok rugalmasságát, fokozza a lazaságot,
    • növeli az izmok nyugalmi hosszát, mindezek által növeli a teljesítőképességet,
    • segít az izommerevség oldásában,
    • javítja az izmok vérellátását, segít a gyorsabb regenerálódásban,
    • segíti a mentális ellazulást,
    • fontos feladata van a sportsérülések elkerülésében (húzódások, rándulások),
    • rendszeres alkalmazásával csökken az íngyulladások, és csonthártyagyulladások kialak lásának lehetősége,
    • ülő munkát végzőknek kifejezetten ajánlott beiktatni életükbe a nyújtó gyakorlatokat, amelyek segítségével megelőzhetőek vagy enyhíthetőek a különböző mozgásszervi panaszok.
  • TRX

    TRX
    A TRX teljes testtel végzett ellenállásos edzés.
    Leírás

    A TRX egy olyan saját testsúllyal végzett edzésmódszer, ahol a test természetes mozgásai kerülnek előtérbe. Az edzések egy állványra felfüggesztett hevederrel történnek, amellyel személyre szabott nehézségű gyakorlatokat lehet végezni. A TRX jól erősíti a test vázizmokat, valamint az eszköz széleskörű használata elősegíti az izomépítést, az izomegyensúlyt, a teljesítmény növelését és a stabilitást. Ha kihívásra vágysz, és szeretnéd az izomzatodat  átfogóan fejleszteni, mindenképpen itt a helyed!

    Pozitív élettani hatásai
    • Fejleszti az erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok (has, medence, fenék, hát és mellkas) stabilitását tudjuk fejleszteni,
    • erősíti a szív- és keringési rendszert,
    • gyorsítja az anyagcserét,
    • növeli az erőt és az egyensúlyérzéket, miközben fejleszti az izmok robbanékonyságát,
    • stressz oldó hatású,
    • segít megelőzni a csontritkulást.